Zdravím všetkých, ktorých táto tema zaujíma, ale aj tých, čo sem zavítali náhodne. Včera bol piatok, 14.3.2008, teda presne o mesiac príde deň vysťahovania sa z bytu. Keďže v piatok pracujem len do pol jednej, mal som poobede dostatok času na vybavenie aspoň niektorých potrebných vecí.
Aby som vás dostal do našej situácie. V byte bývame ja a môj kámoš. Ja odchádzam na Slovensko a kámoš k svojej sestre, ktorá býva tu hneď v našom meste. Keďže nám na začiatku práve ona pomáhala s vybavovačkami, tak sa jeho meno ocitlo na všetkých našich billoch. Z toho dôvodu som včera volal väčšinou v jeho mene. Skoro všetko platíme pomocou DirectDebit z nášho spoločného účtu (banka Abbey), ktorý sme si vybavili pri nasťahovani do bytu.
Agentúry, ktoré sa podieľali na plynulom chode našejdo mácnosti:
A&C Letting Agents (realitná agentúra) - takejto agentúre je treba oznámiť plány na sťahovanie najmenej mesiac a deň pred skončením zmluvy. Ja som im to oznámil pre istotu mesiac a pol vopred
Arun District Council - včera som im osobne oznámil, že 14.4. sa z nahnuteľnosti sťahujeme. Oznámil som im, že ja odchádzam na Slovensko a udal im budúcu adresu kámoša. Keďže council platíme cez DirectDebit, tak som ho tam zrušil a preto nám už len pošlú šek na zaplatenie za dva týždne, ktoré ešte v apríli budeme v byte bývať
Southern Water - platí sa polročne a to 1.4. a 1.10. Telefonicky som im oznamil dátum opustenia bytu. Pošlú nám teda nový, upravený šek len do toho 14-teho
Portsmouth Water - telefonicky som im oznámil dátum opustenia bytu. Keďže účty platíme cez DirectDebit, stiahnu si len potrebnú sumu do toho dátumu
Southern Electric - telefonicky som sa ubezpečil, že im stači v deň vysťahovania zavolať a nahlásiť údaje z hodín na plyn a elektriu keďže cez nich máme aj to aj to. Elektriku platíme šekom, tak nám pošlú účet. Za plyn by nám mali ešte vrátiť na účet. Máme totiź nastavené mesačné sťahovanie £40 a v letných mesiacoch sa nám tam toho nazbieralo.
TV Licence - je na kámošove meno a ten sa sťahuje ku svojej sestre ktorá už TV Licence platí, tak som v jeho mene požiadal o zruśenie k 14.4. (platíme to cez DirectDebit) ale vraj je to priskoro. Stačí im to oznámiť pár dní pred vysťahovaním, vraj dva dni stačia
Čo ešte len vbavíme:
BT (telefónna spoloćnosť)
TISCALY (internet)
Home Insurance sme mali cez Tesco... je to zaplatené len na rok, takže končí spolu so zmluvou na byt
pokračovanie nabudúce.....
Komentáre